Reacties

Reacties 51 - 81 van 81

Naam Reactie Datum
Tara van den Bogert Dank je wel, genoten hebben we zeker! Het filmpje… 7 mei '22
Tara van den Bogert We hebben zeker veel gezien de afgelopen paar dagen,… 7 mei '22
Tara van den Bogert Dank je wel, de laatste paar dagen waren aardig druk… 7 mei '22
Tara van den Bogert Het ziet er inderdaad wel wat anders uit maar dat… 7 mei '22
Tara van den Bogert Dat kan je wel zeggen ja hahahah, de eerste paar dagen… 7 mei '22
Tara van den Bogert Dank je wel! We hebben het erg naar ons zin en hopen… 7 mei '22
Shanna Wat een mooi verhaal weer zeg! Het ziet er zo bijzonder… 6 mei '22
Kitty Mooi verslag weer! Jullie hebben al veel mooie dingen… 6 mei '22
Karin Struiksma Mooi verhaal en wat een prachtige foto's. Wat… 6 mei '22
Joyce Nagel Wat een verhalen, tempels en indrukken! Geniet van… 6 mei '22
Jacqueline van den Bogert Dat was een leuke en lange dag, vol hoogtepunten.… 6 mei '22
Truus Savelkoul Het is dat er “nasi” bij staat anders zou ik denken… 4 mei '22
Peter Dus jullie waren de toeristische attractie? Rare lange… 4 mei '22
Piet Wat een bijzondere wereld en wat een mooi verslag… 4 mei '22
Tara van den Bogert We waren aangenaam verrast! 😄 4 mei '22
Tara van den Bogert Het was echt een heeel fijn resort! Dat bad was een… 4 mei '22
Tara van den Bogert Fijn dat jullie het leuk vinden! Het is voor ons ook… 4 mei '22
Tara van den Bogert 😄👍🏻 4 mei '22
Tara van den Bogert Mooi zo 😘😘 We gaan zo weer op pad, vandaag een… 4 mei '22
Tara van den Bogert Een carrièreswitch komt er al aan maar als hobby… 4 mei '22
Tara van den Bogert Het eten was zeker heel lekker! Er waren ook heel… 4 mei '22
Tara van den Bogert Het was zeker een cultuurshock! Ik moest echt even… 4 mei '22
Judith Wat ziet het er fantastisch uit! Jammer dat er geen… 3 mei '22
Joyce Nagel Wel een cultuurshock als je net bent gearriveerd!… 3 mei '22
Jacqueline van den Bogert We genieten lekker mee op deze manier 😉. Wat een… 3 mei '22